نویسنده:
روابط عمومی مرکز
دوشنبه، 11 خرداد 1405، ساعت 13:28
|
0 نظر
|
73 بازدید
این جلسه در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۱۱ برگزار شد
پنجاهوهفتمین جلسه شورای پژوهشیِ مرکز پژوهشهای شورای اسلامی کلانشهر تبریز رأس ساعت ۱۱:۳۰ در محل سالن جلسات مرکز، تشکیل و در طی حدود دو ساعت با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.
در ابتدای جلسه احد ابراهیمپور، معاون پژوهشی مرکز پژوهشهای شورای اسلامی کلانشهر تبریز، خلاصه فعالیتهای پژوهشی مرکز از ابتدای دوره ششم شورا بر اساس اهداف و مأموریتهای مرکز بر اساس اساسنامه و سپس، فهرست قراردادهای منعقد شده از آخرین جلسه این شورا تا تاریخ جلسه حاضر را ارائه کرد.
در ادامه هر یک از اعضای شورای پژوهشی، نظرات تخصصی خود را نسبت به موضوعات مطروحه، اظهار کردند که بر این اساس بر میزان تابآوری کلانشهر تبریز در هنگام وقوع بحران نظیر جنگ تحمیلی سوم، شناسایی سایر اولویتهای شهری و توجه به آنها، همکاری فزاینده با دستگاههای اجرایی و نهادهای علمی و بهرهگیری از سامانههای راهاندازی شده مرکز در شهرداری تبریز تأکید شد.
روحالله رشیدی، حسن رسولی، صابر آسایش، فاطمه صریرا، مجید بهشتیروی، داود بهبودی، سید حسن آذری و حسن ستاری ساربانقلی، حاضرین و سیاوش فتحاللهی غایب این جلسه بود. همچنین سید حسن آذری و مجید بهشتیروی به عنوان دو عضو جدید شورای پژوهشیِ مرکز پژوهشهای شورای اسلامی کلانشهر تبریز، معارفه شدند.
نظرات (0)